طراحی سایت فروشگاهی + چک لیست امکانات مهم ساخت سایت فروشگاهی | totoweb

طراحی سایت فروشگاهی + چک لیست امکانات مهم ساخت سایت فروشگاهی | totoweb

مورد دیگر در رابطه با سایت دیجی شاپ این است که از اپلیکیشن فروشگاهی نیز برخوردار می‌باشد. شاید بتوان گفت هر کسی که امروز از یک تلفن همراه هوشمند استفاده میکند، به سادگی میتواند با یک سایت آماده فروشگاهی وردپرس و صفحه ساز آن، مدیریت سایت را بر عهده بگیرد. فقط کافیست یک سایت آماده فروشگاهی خوب تهیه کند که آن قالب توسط یک تیم فنی، آپدیت های منظم داشته باشد و پشتیبانی شود. این سبب میشود تا مدیر سایت، تمرکز خود را روی کیفیت محصولات خود بگذارد و در تلاش برای برنده شدن در رقابت با همکاران خود باشد.

  • سایت ها کاملا ماژولار بر پایه MVC طراحی میشوند و به راحتی توسط ما یا هر توسعه دهنده دیگری قابل گسترش و ارتقا هستند.
  • مشابه این کار را هولدینگ اسنپ با سایت بامیلو رقیب سال های ابتدایی دیجی کالا انجلم داد و با خرید امتیاز آن، کلیه امکانات و کارمندان آن را به شرکت خود منتقل کرد و نام بامیلو را به اسنپ مارکت تغییر داد.
  • سایت فروشگاهی نیوشاپ با داشتن ظاهری زیبا و کاربرپسند توانسته است طرفداران زیادی به خود اختصاص دهد.
  • ثبت دامنه، هزینه‌ی کمی داره اما استراتژی مناسب و توجه به فاکتورهای خرید دامنه میتونه تأثیر بزرگی بر آینده کسب و کار اینترنتی شما داشته باشه.
  • با خرید این سایت یک عدد هاست یکساله رایگان و یک دامنه ir رایگان به شما کاربر گرامی تعلق می‌گیرد.
  چک لیست تعمیر و نگهداری خودرو + جدول سرویس دوره ای خودرو

با کلیک بر روی منوی “مدیریت محصول” شما وارد صفحه ایی می شوید که در آن می توانید محصولات جدید خود را وارد یا ویرایش نمایید. خوشحال هستیم که رضایت دارید و باعث افتخاره که با شما همکار و همراه هستیم. لطفاً در صورتی که اپلیکیشن را برای کسب و کار خاصی می خواهید، نام آن را وارد کنید. سایت ها به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا هستند و به راحتی در تبلت و موبایل قابل نمایش اند.

طراحی فروشگاه اینترنتی آریاباکس

با توجه به این که حدود سه چهارم خریدهای تجارت الکترونیک از طریق گوشی های همراه انجام می شود، ضروری است که سازنده وب سایت شما قالب های واکنش گر یا ریسپانسیو با تلفن همراه را داشته باشد. قالب ‌های واکنش ‌گرا به‌ طور مداوم در همه دستگاه‌ ها (از تبلت‌ ها گرفته تا تلفن‌ های هوشمند) نمایش داده می ‌شوند و همان تجربه ‌ای که در مرورگر کامپیوتر دارید را برای تان به ارمغان می آورد؛ طوری که محدودیت هایش هم صفر یا خیلی کم است. یکی از مهم‌ترین اجزایی که هر وب‌سایت فروشگاهی باید بلاشک آن را داشته باشد، درگاه پرداخت است.روش‌های مختلفی برای دریافت درگاه پرداخت برای وب‌سایت وجود دارد که ما در این آموزش به 2 نمونه از رایج‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها می پردازیم.

تعرفه های سئو

طراحی سایت فروشگاهی بصورت داینامیک این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا مدیریت کامل پرتال خود را بدون وابستگی به شرکت طراح بدست بگیرید. در پنل مدیریت علاوه بر مدیریت و ویرایش محصولات و سفارشات اخذ شده، شما قادرید با تغییر بیش از 2100 پارامتر و فیلد مختلف، ظاهر سایت و نحوه عملکرد کلیه بخش‌های فروشگاه خود را مدیریت نمائید. در هر حالت، سایت فروشگاهی بهترین انتخاب برای ارائه خدمات مستقیم می باشد. برای طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران و یا هر شهر و کشور دیگری که هستید کافیست با ما در تماس باشید.

  جایگزین های ارزان قیمت برای خودروهای گران قیمت

طراحی سایت واکنش‌گرا

دوره‌ای که ما تهیه کرده‌ایم دقیقا از نقطه 0 است؛ یعنی از زمانی که می‌خواهید هاست، دامنه، قالب و افزونه‌های مورد نیاز را تهیه کنید ما در کنار شما هستیم. بنابراین به جرات می‌توان گفت که آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی که در سایت ابزار وردپرس منتشر شده است، نیاز به هیچ پیش‌نیازی ندارد و شما به راحتی می‌توانید این دوره را مشاهده کنید. توی مراحل طراحی سایت فروشگاهی ما همه اصول سئو رو رعایت میکنیم. بعد از تحویل سایت هم میتونین با ما قرارداد سئو ببندید و سئو سایتتون رو توتو وب به ما بسپارید. طراحی سایت فروشگاهی مانند افتتاح یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست.